Vodafone inovuje svou karanténní nabídku

Reklama

Vodafone přišel se svou karanténní nabídkou, tedy slevami a úlevami spojenými s aktuální pandemií koronaviru, jako první, měl ji ale dlouho nejslabší. Proto ji teď inovoval.

Původně zareagoval na aktuální situaci a nabídl služby zdarma těm, kdo uvízli v karanténě v Itálii. Zbylí operátoři přišli se svými nabídkami až mnohem později a mohli je proto lépe cílit na české zákazníky. Teď se přidal i Vodafone.

Pro starší zákazníky s Tarifem 60+ dává operátor měsíčně 1 000 minut na volání do všech sítí zdarma do konce dubna. Senioři tak mají možnost komunikovat se svými příbuznými nebo různými pečovatelskými službami v podstatě bez omezení. (Pro srovnání – ostatní operátoři nabízí většinou data zdarma, což zrovna senioři nejspíš moc nevyužijí)

Nejen těm, kteří pracují z domova, přijde vhod navýšení rychlosti pevného internetu v kabelové síti UPC. Zákazníci s rychlostí připojení 50 Mb/s mohou nově zdarma využít 150 Mb/s. A zákazníci s původní rychlostí 150 Mb/s mohou nově počítat s dvojnásobkem: 300 Mb/s. Stačí si zavolat na zákaznickou linku 241 005 100 a využít rychlejší připojení platné měsíc.

Podnikatelé, kteří nyní pracují z domova a potřebují zálohovat data nebo sdílet dokumenty z mobilu bez čerpání dat, mají tuto možnost díky aktivaci Vodafone Cloud Passu. Pro studenty, kteří nyní musí zvládat školní povinnosti z domova a jsou izolovaní od svých spolužáků, je zdarma připravena služba Vodafone Chat Pass.

Každý, kdo si v současné době dobije svoji kartu přes aplikaci Můj Vodafone, získá 50 % extra kreditu. Jeho platnost je pak 30 dní.

„Dáváme relevantní benefity konkrétním skupinám zákazníků. Neomezená data všem nabízet nebudeme, potřebujeme mít jistotu, že naše infrastruktura obslouží všechny zákazníky. Riziko toho, že někdo sebere cennou kapacitu třeba záchranným sborům nebo někomu v krizové situaci, je v této náročné době zbytečné. Naši lidé pracují 24 hodin denně sedm dní v týdnu tak, aby naše síť byla pro všechny oporou,“ říká Petr Dvořák, generální ředitel Vodafonu Czech Republic.

Reklama