Operátor přichází s novým heslem „Together we can“, společně to dokážeme. Snaží se ukazovat možnosti technologií a propojovat rozdílné generace.
Nejde o to, co dokážou technologie, ale co dokážou lidé díky technologiím. Tak lze shrnout základní poselství, které vyjadřuje nový slogan Vodafonu „Together we can“. Zároveň ožívá logo firmy, typická uvozovka, která se často bude objevovat ve spojení s lidskými tvářemi, případně dalšími grafickými prvky, které logu dodávají dynamiku a emoce.
Jen pro připomenutí, až dříve bylo heslo „Power to you“. Vodafone se snažil rozšířit mezi lidmi smartphony a rychlá mobilní data, dát jim možnost tyto technologie využívat. To se časem změnilo na „Budoucnost je úžasná. Ready?“ snažící se vyjádřit, že když už jsou smartphony a rychlá data mezi lidmi, dají se s nimi dělat dosud nevídané kousky.
Přitom základní poslání, které určuje aktivity Vodafonu, se nemění. „Už roky celosvětově platí, že smyslem našeho podnikání je spojovat lidi pro lepší budoucnost. To znamená, že pomáháme tvořit digitální společnost, která je tu opravdu pro všechny a je ohleduplná k naší planetě,“ dodává Petr Dvořák.