O víkendu budete mít možná dočasný problém s přihlášením do Internetové samoobsluhy Vodafonu. Operátor totiž bude spouštět novou verzi, která bude přehlednější, rychlejší a vůbec po všech směrech lepší.
Tento týden se webová divize Vodafonu nezastaví. Po spuštění nového webu, o němž jsme vás informovali nedávno, se objeví také nová Internetová samoobsluha. Vodafone podle svých slov provedl kompletní rekonstrukci své Samoobsluhy, zaměřil se na nejčastěji používané funkce.
Mezi hlavní výhody patří přehlednější struktura a nová grafika doplněná o kontaktní formulář a jednotný způsob aktivace služeb. Každý hned uvidí, jaké služby má aktivní, kolik za ně platí a díky nápovědě získá všechny důležité informace, aniž by musel Samoobsluhu opouštět.
V sekci Užitečné odkazy pak najdete nejpoužívanější funkce Samoosbluhy, například vyúčtování nebo chytrý přehled, oboje vylepšené a doplněné o řadu detailů. Značnými vylepšeními by měla projít i část Váš tarif.
Vodafone na svém Facebooku varoval, že kvůli nasazení nové Samoobsluhy musí dočasně odstavit Internetovou, Hlasovou, Mobilní i SMS samoobsluhu. Pokud budete potřebovat zablokovat odcizenou nebo ztracenou SIM kartu, pomohou vám operátoři na zákaznické lince.