Vodafone o víkendu vylepšil samoobsluhy, co je nového?

Reklama

Přesně jak Vodafone sliboval, tak provedl. O víkendu nejely Internetové, Mobilní, SMS, Hlasové Samoobsluhy a aplikace Můj Vodafone. Nyní však již vše šlape, jak má. Co se dělo a co se změnilo? 

O plánované aktualizaci systémů Vodafone včas informoval, od pátku od večera tak nešlo provádět změny a aktivace služeb přes uvedené kanály. Již v neděli se mi podařilo do internetové samoobsluhy přihlásit a zkontrolovat, jestli je něco nového. Jedinou změnou v mém případě je nová volba nastavení limitu Plateb třetím stranám. V Chytrém přehledu tak nově vidím tuto položku, kterou lze nastavit výhradně přes zavolání na linku *77. Snadno tak pohlídám utrácení za SMS jízdenky nebo jiné prémiové SMS (platby na Google Play, inzeráty, DMS, apod.). Po vyčerpání limitu nelze dále Premium SMS používat. Na co jste přišli vy, máte něco nového v samoobsluze?

Reklama