Vodafone rozjíždí reklamní kampaň na LTE a FUP

Reklama

V souvislosti s uvedením vylepšeného rodinného tarifu Red+40 GB rozjíždí Vodafone novou reklamní kampaň. Zaměří se v ní jednak na vysoký FUP, jednak na rychlý LTE internet.

Nejprve si připomeneme fakta. Vodafone vylepšil svůj rodinný tarif Red+ (4 SIM karty, 1 873 Kč bez smlouvy / 1 499 Kč se smlouvou, neomezené volání a zprávy, sdílený FUP 2 GB). Nový tarif se jmenuje Red+ 40 GB (4 SIM karty, pouze se smlouvou za 2 499 Kč, neomezené volání a SMS, FUP 42 GB). Kromě toho dostal ocenění za nejrychlejší LTE internet roku 2016.

Reklamní spoty se natáčely v Chateau Herálec, režii vzal do svých rukou po úspěšné vánoční kampani opět Vojta Kotek (ještě nedávno hlavní hrdina reklam T-Mobile). Kampaň z dílny kreativní agentury McCANN Prague se objeví prostřednictvím mediální agentury MEC Czech v TV, OOH, online médiích, tisku a rádiu. Hudba byla speciálně pro kampaň složená skladatelem Wiliamem Bérešim. V hlavních rolích se opět ukáží Jiří Vyorálek, Lucie Žáčková, Štěpán Mikoláš a Agáta Zimová.

Reklama