Vodafone spouští 20. února novou reklamní kampaň. Ta je zajímavá především přítomností maskota, dosud pravděpodobně nepojmenovaného. Maskoty zatím Vodafone ve svých kampaních nepoužíval, když nepočítáme parohaté čivavy.
„Můžeme tedy prozradit, že tato kampaň se bude z naší dosavadní komunikace spíše vymykat. Speciálně pro novou produktovou řadu byl vytvořen maskot, který se objeví na obalech, a který reprezentuje bezstarostnost a nezávislost, jež karta svým majitelům přináší,“ prohlásil operátor ve své tiskové zprávě.
Pokud přemýšlíte, co vám maskot připomíná, podle tvrzení Vodafonu vychází ze tvaru loga. Za vytvořením netradičního maskota stojí agentura Team Red. Kampaň proběhne v tisku, v televizi a formou venkovní reklamy, vyzdvihne hlavní výhodu Karty se vším všudy, kterou je volné volání, SMS a internet výměnou za třísetkorunové dobití (podrobnosti najdete v našem Katalogu operátorů).