Vodafone vylepšil své elektronické vyúčtování služeb a zrychlil jeho vystavení. Nově ho máte v Samoobsluze k dispozici ihned po ukončení zúčtovacího období, podle tvrzení operátora je výrazně jednodušší a přehlednější, samozřejmě také interaktivní.
Již od srpna najdou zákazníci Vodafonu ve své internetové samoobsluze nové interaktivní vyúčtování. První novinkou je termín jeho vystavení, objeví se na internetu již v den ukončení zúčtovacího období. Na vyúčtování jasně uvidíte, které služby platíte pravidelně (např. měsíční paušál, cenu za balíčky), a kolik jste vyčerpali mimo ně. Každá položka na elektronickém vyúčtování je nově podrobně popsána a vysvětlena.
U elektronické (či papírové) faktury pak najdete infotexty o přeplatku/nedoplatku z minulého období a celkový přehled slev. Pokud máte na jedné faktuře sdruženo více čísel, nabídne Vodafone detailní rozpis účtovaných služeb a poplatků pro jednotlivá čísla v jedné přehledné tabulce.
V rozpisu i podrobném výpisu vyúčtování jsou uvedeny nyní i částky s DPH, všechny informace jsou nově na jednom místě a viditelné na první pohled. Došlo také k přejmenování sekcí na úvodní straně, což by mělo být pro zákazníka snadnější. Celá faktura se pak výrazně zkrátila.