Vodafone získal jako první česká firma ocenění Socially Devoted za svou aktivitu na sociálních sítích. Ocenění vyjadřuje, jak dobře firma komunikuje se stávajícími zákazníky, zodpovídá jejich dotazy a řeší případné problémy.
Analytická společnost Socialbakers vyvinula novou metriku jak hodnotit, nakolik společnosti komunikují se svými fanoušky a zákazníky na sociálních sítích. Hlavním parametrem pro srovnávání značek je celkový počet odpovědí. Roli však hraje také čas, za který firmy odpoví, a procento zodpovězených dotazů.
Vodafone se se svými 85,5 % zodpovězených dotazů fanoušků na sociálních sítích v hodnocené době od 1. 4. 2012 do 30. 6. 2012 stal první „Socially Devoted“ firmou v České republice. Přitom jen na Facebooku má Vodafone více než 147 tisíc fanoušků a patří tak k sociálně největším českým značkám.