Vodafone změnil Samoobsluhu, nově je responzivní

Reklama

Vodafone předělal svou internetovou samoobsluhu. Nově je výrazně jednodušší, přehlednější a hlavně responzivní, tzn. přizpůsobí se automaticky zařízení, na kterém ji prohlížíte.

V nové responzivní verzi samoobsluhy Vodafone snížil počet stránek o 40 % a znatelně zjednodušil orientaci v prostředí a správu služeb. Po přihlášení zákazník ihned vidí přehled těch nejdůležitějších informací včetně aktuální útraty a dlužné částky. Stará mobilní samoobsluha pod adresou ms.vodafone.cz již nebude funkční.

Míra využití samoobsluhy přes mobilní telefony meziročně vzrostla o 132 %. Za poslední rok se na muj.vodafone.cz přihlásilo 90,2 % všech paušálních zákazníků. Za poslední rok vzrostl počet uživatelů, kteří řeší svoje zákaznické požadavky přes mobilní internet, o 41 %.

 

Reklama