Virtuální operátor OpenCall převádí své zákazníky do sítě O2. Slibuje zachování nízkých sazeb a všech doplňkových služeb, hovoří ale o lepším pokrytí a kvalitnější síti.
Virtuál OpenCall získal od roku 2013 celkem 130 tisíc zákazníků. V březnu 2016 se dohodl na prodeji firmy operátorovi O2, který s tříměsíčním zpožděním, tedy od července 2016, začne převádět zákazníky do své sítě.
To není nijak jednoduchá operace, všichni zákazníci se totiž musí osobně dostavit do prodejny O2 a vyměnit si SIM kartu za novou. Operátor jim samozřejmě převede na novou kartu veškerý nevyčerpaný kredit.
Ihned po výměně SIM karty budou moci zákazníci využívat všech výhod spojených se sítí O2 – pokrytí všude tam, kde má O2 signál, LTE, rychlá data, snadná konfigurace apod. K tomu OpenCall zachová své výhody, které oceňují hlavně zákazníci z řad cizinců. Jedná se zejména o levné volání do ciziny a poskytování zákaznické podpory v řadě jazyků včetně anglického, českého, německého, francouzského, ruského, ukrajinského, bulharského a vietnamského.