Jak se dobíjí na terminálech Sazky

Reklama

Virtuální operátor Sazka Mobil se pochlubil překročením stotisícové hranice počtu zákazníků. Na tom by samo o sobě nebylo nic moc zajímavého, Sazka Mobil ale přiložil zajímavou statistiku týkající se dobíjení na terminálech Sazky.

Je samozřejmě trochu podezřelé, když statistiky týkající se dobíjení jednotlivých virtuálů vydává jeden z nich, který je současně také provozovatelem sítě terminálů. Přesto věříme, že výsledky jsou pravdivé.

Sazka Mobil se během devíti měsíců na trhu dostal mezi top čtveřici operátorů, pokud je tedy posuzujeme objemem peněz, které jejich zákazníci dobíjejí prostřednictvím terminálů Sazky. To ještě nemusí vypovídat nic o celkové velikosti operátora, jeho zákazníci totiž mají většinou na výběr mnohem více dobíjecích možností. V případě Sazka Mobile lze předpokládat, že zákazníci spíše chodí dobíjet „do Sazky“, zatímco jiní virtuálové mohou mít zákazníky s odlišnými preferencemi.

dobijeniSazka

 

Reklama