Pichlavé novinky od Kaktusu

Reklama

„Virtuální operátor“ Kaktus, kterého jako svou vlastní značku provozuje T-Mobile, si připravil celou řadu zajímavých novinek. Jen se podívejte.

Kaktus už má 76 000 zákazníků, přičemž 70 % z nich používá data a 60 % Facebok  zdarma. Prvního června končí časově omezená promo akce na fejsbůček zdarma. Zákazníci, kteří si SIM aktivují až po 31. květnu, budou mít data na Facebook zadarmo s aktivním datovým balíčkem, pro stávající kaktusáky se nic nemění.  Nově Kaktus připravuje soutěž o zajímavé ceny, web chat a kampaň s Youtubery a hashtagem #boduju.

Už teď klienti nejčastěji aktivují právě datové balíčky (55 %), pak ty s volnými minutami (26 %), v závěsu se drží SMS (19 %). U datových balíčků se z 65% kupují samoobnovující, které není třeba obnovovat, tudíž nevyčerpaná data nemohou propadnout.

Kaktusáci si oblíbili aplikaci na správu svého účtu. Ta nyní eviduje přes 27 700 stažení, 80 % ze všech transakcí se týká administrace balíčků. Operátor za první čtyři měsíce tohoto roku odbavil téměř 29 tisíc dotazů na FB. Protože některým zákazníkům chyběl klasický chat, brzy přibude web chat jako další komunikační kanál.

Od 31. 5. do 14. 6. bude probíhat nová bodlinová kampaň Kaktusu ve spolupráci s populárními českými youtubery. Patří mezi ně i Jirka Král, Johnny Valda nebo MadBrosChannel. Youtubeři budou propojeni hastagem #boduju, každý si ale může zadané téma Strasti balení zpracovat úplně po svém. Ostatní kaktusáci pak mohou soutěžit o zajímavé ceny – připraveny jsou HTC Desire 816 se SIM a kreditem pět tisíc, telefon HTC Desire 816 nebo selfie tyč.

Reklama