Od dnešních 19.00 do pondělního dopoledne nebudou fungovat některé systémy T-Mobilu- Operátor postupně nasazuje nový systém pro řízení vztahů se zákazník. Všechna potřebná nastavení proveďte včas.
Od pátečních 19.00 do pondělního dopoledne budou fungovat bez omezení stávající služby včetně volání, SMS a možnosti aktivovat vybrané datové balíčky (včetně roamingového). V rámci odstávky však bohužel nebude možné přijímat a realizovat požadavky typu aktivace nových služeb či změny v nastavení přes samoobsluhu Můj T-Mobile, hlasový automat ani SMS kódy, vč. případné deaktivace služeb nebo výměny SIM karet.
V omezeném provozu budou fungovat také Zákaznické centrum a Značkové a Partnerské prodejny. Asistenti budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů virtuálních operátorů v síti T-Mobile (virtuálové bývalé GTS, MOBIL.CZ, RWE Mobil a PREmobil), rovněž značky Kaktus.
Operátor proto žádá své zákazníky, aby si v případě potřeby s předstihem změnili stávající nastavení služeb, případně včas aktivovali služby, které chtějí v době odstávky používat. Obdobné odstávky proběhnou o prázdninách ve třech termínech: 29/7-1/8, 12/8-15/8 a 2/9-5/9.