Vodafone pomůže i na sociálních sítích

Reklama

Zákazníci Vodafonu mohou nově řešit své problémy i na Facebooku či Twitteru. Kromě veřejného postesknutí nyní mají možnost obrátit se na tým specialistů, který se pokusí problém obratem vyřešit.

Nyní už nemusíte volat na infolinku nebo se osobně vypravit do prodejny. Záležitosti týkající se vašeho telefonního účtu můžete řešit prostřednictvím sociálních sítí Facebook nebo Twitter (do budoucna přibude i kanál YouTube). Tam najdete zabezpečený formulář; po vyplnění ověřovacích údajů dokáže tým specialistů zjistit vaši totožnost a poskytnout vám veškerou potřebnou asistenci.

Příslušný formulář najdete v záložce Zeptejte se, kde je také přehled nejčastějších zákaznických otázek. Podobným způsobem už delší dobu funguje centrum péče na adrese pece.vodafone.cz.

Nový tým péče na sociálních médiích zahrnuje pět specialistů, kteří se dotazům zákazníků budou od února věnovat v rozšířené době v pracovní dny od osmi do dvaceti hodin a o víkendech od osmi do šestnácti hodin.

Reklama