Reklama
x
Mobinfo.cz
Facebook Youtube

Hlavní navigační menu

Přejít k obsahu webu
  • Mobily
  • Operátoři
  • Systémy
  • Gadgets
  • Katalog mobilů
  • O projektu
  • Mobilweby.cz
Reklama

Operátoři

Dárcovské DMS nově i za 60 a 90 Kč

Autor Tomáš Doseděl publikoval 23.3.2017
Po 13 letech se výrazně rozšiřují možnosti dárcovských DMS. Přibývají dvě nové cenové hladiny,...
Oštítkováno DMS |
Operátoři, Systémy

Mobilní platby na vzestupu, frčí parkování a Android

Autor Tomáš Doseděl publikoval 21.7.2016
V posledních dnech se objevily hned dvě informace o mobilních platbách. Asociace provozovatelů mobilních...
Oštítkováno Android, DMS, operátoři, platby, premium SMS |
Operátoři

Na Vánoce frčí dárcovské SMS [statistiky Sazka mobil]

Autor Tomáš Doseděl publikoval 23.1.2015
Virtuální operátor Sazka mobil sledoval, jak se vyvíjí počet odeslaných dárcovských zpráv (DMS). Zjistil,...
Oštítkováno DMS, Sazka Mobil, virtuál | Napsat komentář |
Operátoři

Darujte peníze: jak fungují dárcovské DMS

Autor Tomáš Doseděl publikoval 3.6.2013
V souvislosti s probíhajícími povodněmi se objevuje řada sbírek, které můžete podpořit jednoduchým odesláním...
Oštítkováno DMS, operátoři | Napsat komentář |
Nejoblíbenější témata
5G Aligator Android Apple ceník CSR data finanční výsledky FUP Gadgets Honor Hra HTC Huawei iOS iPhone LG LTE Lumia Motorola MWC Nokia O2 Poradna Preview Realme Recenze Retro roaming Samsung sleva Sony Symbian Systémy T-Mobile Tablet tablety virtuál Vodafone Vánoce výzkum Windows Phone Zprávy ZTE ČTÚ
Poslední videa
Reklama
DK Media Net s.r.o. 2012-2022
ISSN 1805-2649 • Kopírování obsahu nebo jeho části jen s písemným svolením redakce.
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}