Lamax Dots2 Touch Black: dotkněte se hudby [recenze]

Dostupné špunty, které lze ovládat dotykem a ještě snesou kapky potu a deště? Lamax navíc přidává maličké dobíjecí pouzdro, které se v kapse skoro ztratí.

Lamax Dots2 Touch Black jsou černé bluetooth špunty s cenou do tisícovky (např. Datart). Dostupná cena s sebou přináší absenci rušení hluku ANC, ale to je tak jediné, co chybí. Minimalistické dobíjecí poudzro je příjemně skladné, matný povrch dává jistotu při držení a neupatlává se otisky.

Na přední straně svítí čtyři modré LED, indikují stav nabití, to se prodává USB-C na zadní straně nebo dokonce Qi bezdrátovou nabíječkou! Samotné špunty dají asi 6 hodin v kuse, celkem s využitím kapacity poudzra mohou hrát špunty až 36 hodin. Dvojice špuntů drží na svém místě díky magnetickým ploškám a nabíjecím pinům, nepřehlédnete loga výrobce. Hladký design dobře zapadne do uší a utěšní zvukovody, takže v hlučné tramvaji toho moc neuslyšíte, tedy kromě hudby. Vnější strana sluchátek podporuje hmatové ovládání prsty, posun a zastavení hudby, příjem, ukončení hovoru.

Silikonové nástavce dobře sedí (celkem máte na výběr ze 3 velikostí), konstrukce sluchátek netlačí do uší, poslouchal jsem někdy i hodinu v kuse a bez připomínek. Nutno vpzomenout, že špunty mají normu krytí IPX4, tedy odolají stříkající vodě (dešti) a potu. Jak špunty hrají? S ohledem na cenu samozřejmě především preferují basovou složku, zbytek se slévá a nečekejte úroveň špičkových sluchátek, to dá rozum. I tak jsou šputny bezvadně použitelné na každodenní poslech.

Lamax Dots2 Touch Black jsou příjemné špunty pro běžný poslech. Hodně potěší IPX4 ochrana proti stříkající vodě, bezdrátové nabíjení pouzdra a delší výdrž.